Istorie: Ims 53
2014-09-01
La Interprinderea Metalurgica de Stat (I.M.S.), Campulung Muscel, inainte de a se incepe producerea autovehiculelor de teren romanesti IMS si ARO, in anul 1953, s-au fabricat primele motociclete romanesti. Dupa unele surse doar 10, dupa alte surse 12 bucati.. Lotul de motociclete a defilat la manifestarile de 1 mai 1953 din Bucuresti. Nu se stie aproape nimic despre soarta acestor motociclete astazi, exemplarul care era expus in cadrul muzeului interprinderii, in pavilionul central, a disparut fara urma odata cu falimentul si inchiderea companiei.
in "Manualul Motociclistului" aparut in anul 1956 se mentioneaza urmatoarele caracteristici tehnice ale motocicletei IMS:
-motor monocilindric, in 4 timpi ims 53
-capacitate cilindrica 350 cm3,
-putere motor 16 HP,
-consum 6 litri la o suta de km,
-raza de actiune 300 km.
-greutate proprie 125 kg,
-greutate admisa 300 kg
-viteza de 120 km/h, (viteza orararealizata cu incarcatura, respectiv 300 kg.)
-provenienta: R.P.R.
Sursa: romaniancar.com
Numar de vizite:5554
in "Manualul Motociclistului" aparut in anul 1956 se mentioneaza urmatoarele caracteristici tehnice ale motocicletei IMS:
-motor monocilindric, in 4 timpi ims 53
-capacitate cilindrica 350 cm3,
-putere motor 16 HP,
-consum 6 litri la o suta de km,
-raza de actiune 300 km.
-greutate proprie 125 kg,
-greutate admisa 300 kg
-viteza de 120 km/h, (viteza orararealizata cu incarcatura, respectiv 300 kg.)
-provenienta: R.P.R.
Sursa: romaniancar.com
Numar de vizite:5554